STOCKHOLM

Hallå! Jag passade på att åka till Stockholm på måndagen. Jag mötte upp Victoria för lunch och det var så kul att ses igen! Hon var till NYC på semester i våras så vi träffades en dag då, men det var ju längesen nu. Vi hade en mysig lunch med mycket prat, innan hon tyvärr behövde gå tillbaka till jobbet igen. 
(null)

(null)

Jag passade på att strosa runt i stan och kika i butiker och jag var även till gamla stan och kikade på julmarknaden där. Sedan ville jag gärna se Last Christmas på bio, så jag passade på och gjorde det då! Jag gick mycket på bio i usa, men nu krävs det lite mer planering när det inte finns en biosalong 10 minuter bort, haha. Jag gillade filmen men skulle mer säga att det är kanske en mer mysig Netflixfilm än en biofilm, haha. 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0