GETTING BACK ON TRACK

Hej hej hallååå! Ja hörrni. Jag har kämpat mig igenom jetlag och jag kom in bra i svenska tiden, men min kropp/psyke hängde inte riktigt med ändå. Jag har känt mig helt slutkörd den senaste veckan och igår gick jag in i någon vägg med migrän och noll energi. Men nu äntligen kanske det vänder! Dock hjälper ju inte vädret här hemma, det har för det mesta varit grått och trist och idag har det regnat heeeela dagen. Jag saknar redan solen, haha! 

Jag har faktiskt inte haft så mycket för mig under veckan jag varit hemma. Promenad med Nilla under dagarna, börjat redigera resfilmer och i måndags var jag med mormor hem till Karro och Maya! Det var så kul att få träffa Maya igen och leka med en busig ettåring! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0