ATLANTA

Hej hej hallå! Nästa stopp för oss blev i Atlanta, vi kom dit på söndagskvällen och checkade in på vårt fantastiska hotell! AJ hade bokat rummen (ett till mig och ett till dem) genom en app och det är hotellet som väljer rumstyp. Det visade sig att vi fick en varsin suite!!! Det var helt sjukt fint. Det var en fin lägenhet med ett sovrum, vardagsrum, kök, badrum och tvättstuga. Riktigt lyxigt och vi betalade ett riktigt bra pris! $150 per rum, på hemsidan kostsr detta rum nästan $300! 
(null)

Vi fixade oss lite snabbt och åkte sedan iväg på Moanas födelsedagsmiddag, hon önskade Cheesecake Factory! Vi skålade hennes födelsedag en sista gång och åt en god middag. När vi kom tillbaka till hotellet igen tände vi sparkelers på balkongen och sedan var det natti natti. 
(null)

(null)

Nästa dag vaknade jag upp efter drygt 4,5 h sömn men jag var pigg! Sängen var otroligt skön och jag måste ha sovit riktigt djupt för jag kände mig helt utvilad. Jag gick upp på takterrassen för att titta på soluppgången, så mysigt! Därefter gick jag tillbaka till sängen ett par timmar och tittade på tv. Moana och AJ vaknade några timmar efter mig och de tog sig iväg till World Of Coca Cola. Jag har redan varit där i år så jag följde inte med, men jag gick med dem till bilen för att lämna mina saker. Men  är jag kom tillbaka till rummet max 10 minuter senare hittade jag massa galgar på min säng?! Det var sååå konstigt hahaha... Varför skulle städerskorna göra något sådant? Vem vet, kanske bodde det ett spöke på rummet! 
(null)     

(null)

Iallafall, jag tog en dusch och chillade någon timme innan jag promenerade iväg för att möta upp de andra. Vi var förbi en väggmålning för att ta bilder, vi gick genom Olympic Park och åt sedan lunch på Waffle House. Därefter var det dags att köra AJ till flygplatsen då han skulle tillbaka till New York och jag och Moana fortsatte vidare mot Memphis, Tennessee! 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0