BYTE AV BOENDE

Hallå! I fredags var det dags för mig att byta från mitt hostel till ett hotell. Jag hade inte råd att bo på hotell hela veckan, men jag ville avsluta med något lyxigare än ett hostel, haha. På förmiddagen tog jag det lugnt, jag började dagen med att prata med familjen som samlats för pappas födelsedag! Sedan satt jag ute på balkongen och lyssnade påven podd och därefter packade jag det sista och checkade ut. Utcheckning var vid 12 och mitt hotellrum kunde jag checka in på tre timmar senare, så jag åt lunch först och tog det lugnt. Sedan gick jag mot hotellet vilket tog drygt en halvtimme då det var på andra sidan av Waikiki. Jag kom dit strax innan 14 och frågade om jag kunde checka in, och mitt rum var redo så det kunde jag! Så skönt. 
(null)

Jag vilade en stund i ac:n då jag var sååå svettig efter min promenad, hahaha. Sedan gick jag till poolen (som jag även har utsikt över från rummet) och eftersom det var på eftermiddagen låg poolen i skuggan och det var så skönt! Jag hängde där ett par timmar och hade det riktigt gött. Det var skönt med lite omväxling från stranden. 
(null)

På kvällen var jag ner till stranden för att se Hilton hotels fyrverkerieshow som de gör varje fredag. Jag är glad att jag bytte boende idag, för mitt hotell ligger granne med Hilton, så det var nära och bra! 
(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0