DENVER & RED ROCKS

Hej hej! Vi vaknade upp till ett soligt Denver och det var såååå härligt. Vi besökte downtown Denver och var bland annat till 16 Street Mall och Larimer Square som vi blivit tipsade om. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sedan åkte vi till Red Rocks, ca en halvtimme från downtown. Där finns en stor scen uppe i bergen och det var riktigt häftigt att se! Jag tror ljuset där är amazing när det är konsert! 
(null)

(null)

Senare på eftermiddagen åkte vi vidare söderut mot New Mexico för att sova där en natt. Vi åkte genom bergen genom Colorado och det var sååå mäktigt! Jag älskade att vara i Colorado! Denver var en härlig stad och naturen och vyerna runtomkring var fantastiska. Jag kände mig verkligen hemma!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0