ETT REGNIGT NEW YORK

Hej hej! Ja usch vilket tråkigt väder det har varit idag, det har regnat hela dagen... Européerna tog med sig dåligt väder hit!! Igår var det över 30 grader och idag har det varit runt 18. Brrr! 

Imorse efter hotellfrukosten åkte jag till Bronx för att möta upp Moana och hennes pojkvän AJ, då vi tillsammans åkte för att hämta vår hyrbil! Allt gick bra och nu känns resan verklig på riktigt! Jag och Moana åkte och handlade vatten, bröd och snacks som vi tänkte ha i bilen och sedan åkte jag tillbaka till Manhattan. 
(null)

Klockan hade redan hunnit blivit 14 och jag mötte upp Niklas på hotellet. Han hade varit på en guidad tour på Madison Square Garden och så hade han kikat på Times Square. Eftersom det fortfarande regnade ute tog vi det lugnt på hotellrummet en stund innan vi gick ut för en sen lunch/tidig middag. Vi åt på Black Tap och äntligen fick jag prova på en "freakshake", haha. Det var en god milkshake med bland annat sockervadd och godis, helt galet! Jag har velat prova en sån här i USA och äntligen blev det av, men nu känner jag mig nöjd och behöver inte ta en till, haha. 
(null)

Efter maten gick vi mot Madison Square Garden, dörrarna öppnade vid 17 (matchen var vid 19) och niklas ville vara på plats så tidigt som möjligt! Jag tog några bilder på honom utanför arenan innan jag gick tillbaka till hotellet. Här har jag stannat resten av kvällen och samlat krafter inför morgondagen! Jag är sååå taggad! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0