SISTA DAGARNA PÅ HAWAII

Hej hej! Efter en heldag av äventyr på lördagen blev min söndag en avslappnande dag. Jag hade kommit in i ett lugnt tempo och njöt återigen av att göra ingenting, haha. Jag spanade in stranden på förmiddagen efrersom jag var på ett nytt område av stranden. Men jag kände inte riktigt för att stanna kvar där, så jag gick tillbaka till hotellet och hängde vid poolen resten av eftermiddagen! Jag var sedan tillbaka till stranden för att se solnedgången en sista gång. 
(null)

(null)

På måndagen tog jag sovmorgon och packade sedan ihop mina saker. Jag checkade ut från hotellet och gick och åt brunch innan jag åkte till flygplatsen. Resan tillbaka till NYC gick bra och de 10 timmarna flög förbi faktiskt. Jag såg tre filmer, spelade Sims och läste. Jag tog tunnelbanan från flygplatsen till Bronx och tog en Lyft hem och jag var hemma vid 10. Daisy var den enda hemma och hon var sååå glad att se mig igen! Vi gosade en stund innan jag behövde sova, det är ju sex timmars tidsskillnad och jag hade inte sovit något på flyget. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0