TILLBAKA I NEW YORK

Hej hej hallå! Jag är tillbaka i NY och har haft det otroligt svårt att ställa om med min jetlag. Allt förstördes då jag landade på morgonen här, men i mitt huvud var det natt, haha. Jag kom hem runt 10 på förmiddagen och somnade vid 11, och sov till 16:30... Sedan dess har jag inte klarat av att ställa om mig ordentligt. Inatt somnade jag vid 05 och försööökte gå upp vid 10, men det gick inte bra alls haha. Jag somnade om och vaknade vid 13... Jag tvingade mig upp ur sängen då. Usch. 
 
Men men. Förutom min jobbiga jetlag har jag börjat packa ner mina saker! Jag är nästan klar nu, jag har bara lite småsaker jag måste bestämma mig om jag ska ta med eller inte. Plus att jag har tvättat mina reskläder så de ska också packas ned när de har torkat. Imorgon ska jag till banken och avsluta mitt konto där, jag har redan fört över pengar jag hade kvar till mitt svenska kort. Det känns lite småkonstigt att vara tillbak då jag är tillbaka till min gamla vardag, samtidigt som jag egentligen har semester så jag jobbar ju inte. Men imorgon ska jag troligtvis bruncha med några vänner och säga hejdå, till lördag ska jag till city en sista gång och sedan på söndag kväll åker jag hemåt!!!

Idag, torsdag, är det halloween och jag funderade på att åka till city ikväll för att se paraden där, men det har regnat hela dagen och det ska regna ikväll också, så jag är inte alls sugen, haha. Speciellt när jag skulle åka själv då mina få vänner kvar här ska gå trick or treating med sina värdbarn. Jane ska inte gå detta året då hon känner sig för gammal, men hon var utklädd då de hade en tävling i skolan idag. Hon är en karaktär från en film jag inte har sett så jag har ingen koll, men hon var riktigt nöjd iallafall! Hon och hennes kompis A ska gå på bio och vara utklädda istället för trick or treating. Det är ju förståeligt då de ändå är 14 år nu. Så eftersom jag inte tänker åka till city ikväll så stannar jag hemma och delar ut godis om det kommer förbi några barn här! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0