EXTRAJOBB...

Halloj! Här trodde jag att jag hade jobbat klart meeeen mamman "frågade" mig (dvs jag hade inget val då hon skulle till läkaren) om jag kunde hämta Jane från skolan. Jag fick även åka med Jane till två olika butiker för att leta saker till ett skolprojekt... Haha. Ja ja. Jag var ändå klar med mina ärenden och saker att fixa inför resan, så varför inte. Jag fick bestämma middag idag som en liten "sista" middag, även om jag kommer tillbaka några dagar efter min resa. Det blev amerikansk mat (dvs burgare, pommes frites och mac & cheese), från en av mina favoritrestauranger. Mums! Jag och Jane tittade på Shanes nya video på youtube och sa sedan hejdå när hon gick och la sig då jag kommer åka till city imorgon innan hon kommit hem från skolan. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0