BROADWAY OCH PJÄS

Hej hej hallå! Denna söndag hade jag bokat upp mig på en Broadwayshow. Jag såg Waitress och bestämde mig egentligen för att se den bara för att Colleen Ballinger (som jag följer på youtube) har en roll i den showen nu i några veckor. Jag har velat gå på Broadway när jag har varit här, men ingen av mina vänner har varit supertaggade då det är ganska dyrt, så nu när jag bara har en månad kvar i New York bestämde jag mig för att gå själv. Passade även på att sitta i the orchestra då jag fick $70 off på biljetten så jag betalade bara $100. Showen var toppen och jag hade en jätterolig eftermiddag! 
(null)

(null)

Efter showen gick jag ut för att få autografer och jag passade på att tacka skådespelarna för en riktigt bra show! Det var även så kul att få säga hej till Colleen och tacka henne! Men även kul att få prata med de andra också! 
(null)
Colleen (spelade Dawn), Todrick Hall (spelade Ogie aka Dawns partner) och Alison Luff (spelade huvudkaraktären Jenna). 

(null)
Även Colleen BFF Kory var med k bakgrunden och hjälpte henne att ta kort/presenter osv, så det var kul att se honom live också! 

(null)
Högst till till vänster är Mark Evans (spelade Dr. Pomatter), till höger är Ben Thompson (spelade Earl, Jennas man) och nere till vänster är Law Terrell Dunford (spelade Cal, Jennas chef). 

Sedan gick jag till Bryant Park, jag köpte med mig mat och mötte upp Soma och Fleuriane som avslutade sin dag där. Det är alltid event på gång där och vi fick reda på att det snart skulle vara en Shakespeare-pjäs där, Othello. Vi satte oss på gräset och de delade ut filtar att låna så vi fick varsin att sitta på. Vi tittade dock bara en stund, innan vi åkte hemåt. Ett mysigt avslut på en kulturfylld dag! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0