FÖRSTA SKOLDAGEN

Halloj! Torsdag idag och äntligen började Jane skolan, haha! Jag tog några bilder åt mamman som jag skickade till henne då hon gärna hade velat ta henne till första dagen för High School (även om det är samma skola som hon gått på i många år). Mamman blev jätteglad och var så tacksam för bilderna! 
(null)

Jag har varit till Target, lämnat några smaker hemma hos mamman och tagit det lugnt hemma. Den senaste tiden har jag insett hur otroligt påfrestande det har varit mentalt för mig att vara "on call" i stort sett från jag vaknar till att jag går och lägger mig på kvällen, speciellt nu när Jane har varit hemma i 1,5 månad. Så nu när skolan har dragit igång har jag nästan sex timmar ledigt! Jag måste ju dock ha telefonen på mig ifall jag skulle behövs hämta tidigare, men det händer nästan aldrig! Även om jag haft dagar där jag kunnat vara själv och göra min egna sak hemma när Jane har hängt själv på sitt rum, så har det varit mentalt påfrestande då jag alltid måste vara alert ifall hon eller Anna vill göra något eller så. Så nu kommer jag få lite mental återhämtning sista veckorna här! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0