HÄRLIGA LÖRDAG

Hej hej! I lördags åkte jag till city på eftermiddagen och mötte upp Soma och Fleuriane! Vi åkte downtown till The (west) Village och strosade omkring där. Det är ett av  våra absoluta favoritområden på Manhattan! 
(null)

Efter en stund tog vi tunnelbanan till en del av Williamsburg i Brooklyn, för att kika på en matmarknad som är där varje lördag. Det heter Smorgasburg (play on words på Williamsburg och smörgåsbord!) och det är ungefär 100 olika matställen där. Jag bestämde mig för pulled pork till middag och en våffla med glass till efterrätt. Det var sååå gott och vi hade en fantastisk utsikt med NYC skyline i bakgrunden.
(null)

(null)

Vid 18 stängde allt igen, men vi stannade kvar i en park där för att se solnedgången och staden falla i mörker. Det var sååå mysigt och underbart! Det fick mig att bli helt kär i NYC igen. Har man tid att ha ihjäl så rekommenderar jag verkligen att åka till Brooklyn, gå till vattnet och titta på skylinen i solnedgången och även när det blivit mörkt. Underbart! 
(null)

(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0