SISTA HELDAGARNA MED J

Hej hej hallå! Denna vecka har jag hängt med Jane måndag-onsdag då hon börjar skolan på torsdag. Anna har en bil denna vecka så hon har kör själv till skolan och tennis.
 
I måndags underhöll vi oss med Daisy hemma på förmiddagen, sedan var vi och åt froyo samt hängde någon timme på Harmon, en butik som har smink, tvålar, skönhetsprodukter, ljus osv. Med andra ord - Janes himmelrike! Haha. 
(null)
 
I tisdags var det ett au pair möte i en park på förmiddagen så jag tog med mig Jane tid. Vi mötte upp Rachel och henne lilla host kid och även massa andra trevliga au pairer. Efter bagels, snack och gos med bebis följde vi med Rachel till Target. Där kan man spendera timmar, framförallt med Jane som vill titta på allt möjligt och prova smink hit och dit, haha! Tillslut åkte vi hemåt och åt lunch och chillade utomhus med Daisy. 
(null)
 
På onsdagen fick jag lite ledigt på morgonen då Jane hade ett möte på skolan som pappan tog henne till, så jag njöt av att kunna vara helt ledig och slappna av (annars är jag liksom "on call" eller umgås med henne). Resten av dagen har vi bara varit hemma. Jane har varit sååå nervös och spänd inför morgondagen så hon har varit på dåligt humör, så jag kände att det var bäst att bara låta henne vara. Jane börjar ju high school imorgon, meeen som tur är så går hon kvar på samma skola. Jag vet inte hur det hade varit om hon hade varit tvungen att byta skola, då hade det nog knappt gått att prata med henne stackaren. Hon har väldigt svårt för förändringar och nu med high school så steppas det upp lite med mer eget ansvar osv osv. Jag hoppas hon mår bättre efter första dagen imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0