FÖDELSEDAG!

Halloj! Jag fyller 26 år, woho! Haha, det var en helt vanlig jobbdag på kontoret förutom att jag fick ett fint mail från Clara och en fin bild från Emilia! :) 

När jag kom hem var hela familjen hemma, det blev bubbel och jag fick presenter! Även om mormor och farmor inte kunde närvara fysiskt (pga cornoaviruset...) så fick jag ändå hälsningar och presenter från dem också. Tredje året utan att de kan fysiskt fira min födelsedag, lite tråkigt men vi vill ju inte utsätta dem för onödiga saker i dagens läge!

Jag hade beställt tacos till middag och havrebollar av Mattias som han hade bakat. Det tänkte att det var 50/50 chans att han skulle baka dem faktiskt, haha. Men mycket gott! Tack så mycket alla som grattat mig!
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0