BACK TO WORK

Hej hej! Nu har jag börjat jobba igen. Jag var ju relativt smart att börja på en torsdag, så att det inte skulle kännas så himla långt till helgen, haha. Det blev en mjukstart på torsdagen och sedan var jag faktiskt på ett hembesök på fredagen! Jag hann bara med ett hembesök tror jag innan pandemin, och jag har haft ett par möten på kontoret men för det mesta har alla uppföljningar och möten varit via telefon eller videosamtal. Det var faktiskt kul att få komma på ett hembesök, något nytt liksom! Vi försöker ju att undvika hembesök eller möten på kontoret fortfarande, men ibland måste man. Det var ett stort avstånd mellan alla inblandade i mötet, så det var bra iallafall.
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0