WELCOME TO SWEDEN

Hej hej! Tiden flyger förbi och helt plötsligt är det dags för Moana att flytta till Sverige och flytta in till mig! Hon åkte buss från Tyskland, hon började mitt på dagen igår och kom fram till Stockholm strax efter 08 idag, så de blev en timme försenade. Jag mötte upp henne på Stockholm central och det var så kul att ses igen! Under kvällen igår följde jag hennes resa live och såg när hon kom in i Danmark och sedan även in i Sverige! 
(null)

Jag sov bara fyra timmar inatt då jag var uppe ganska sent och behövde gå upp väldigt tidigt, men jag ska inte klaga jämfört med Moana! Haha. Nu har vi kommit hem till mig och ska vila och ta det lugnt och sedan får vi se vad vi hittar på! Tror det blir att beställa pizza till middag iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0