EFTERMIDDAG HOS MORMOR

Hej hej! I onsdags var jag hem till mormor då hon behövde hjälp med sin tv. Det visade sig att hon behövde beställa en ny dosa så jag ringde och gjorde det, men vi passade även på att få hjälp med hennes telefon som inte har fungerat på länge! Det blev ett himla stort projekt och vi fick prova en massa olika saker utan att det hjälpte... Men tillslut skulle vi prova en sista sak, men klockan hade blivit så mycket så mormor skulle prova det själv. Vi hann dock med en god fika mitt i allt också, väldigt gott och mysigt! 

Senare på kvällen skrev mormor till mig att hon lyckats få igång telefonen! Hon hade bytt uttag till telefonen och efter flera månader funkade det igen, haha. Toppen! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0