MELLOMYS

Hej hej! I lördags var jag till Uppsala och träffade äntligen Emilia och Ida!! Vi hängde hemma hos Emilia i ett par timmar och catchade up med varandra. Det var ju verkligen galet längesen vi sågs, 2 år sedan för mig och Ida och 1,5 år sen för mig och Emilia! Men det kändes som att vi hade setts för någon vecka sen haha! Så skönt när det inte är några konstigheter! 

Vi var sedan hem till en av Emilias kollegor och vi var ett gäng som beställde mat och tittade på melodifestivalen! Efteråt blev det lite charader innan vi drog vidare till en karaokebar! En mycket rolig kväll! Jag sov sedan hemma hos Emilia och Billy innan jag åkte hem på eftermiddagen dagen efter.
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0