FULL FART I HELGEN

Hej hej!
Denna helg har varit full med roligheter! I fredags efter jobbet åkte jag till Sofie där vi ett helt gäng grillade, drack drinkar på balkongen och spelade spel. Vi hamnade sedan på shotluckan ett tag, haha. Längesen jag var där nu och det var ju bara bordsplacering så det var inte samma stämning som det brukar, men vi hade kul! Det är ju vad man gör det till! ;) 
(null)

På lördagen kom Johanna BL hem till mig! Vi käkade middag, spelade kubb och drack vin! Och vi hade så himla kul och snackade om allt möjligt, haha! 
(null)

På söndagen var det Linnéas födelsedag! Veckans babe fyllde 27 år och jag åkte dit för att gratta och hänga lite. Hon bjöd på hemmagjord smörgåstårta och frozen cheesecake, mums! Stort grattis igen babyyyy! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0