HELGEN

Hej hej hallå! I lördags gick jag ut på en gång/löprunda i lite över en timme, det var väldigt skönt att komma ut! Dock upplevde jag både sol, snöhagel och moln under denna tiden, haha. Jag var och handlade efteråt men annars gjorde jag inte så mycket under dagen faktiskt. 
(null)

Denna söndag startade med sovmorgon och sedan en liten brunch, mycket gott! Denna söndag har varit ganska chill då det regnade mest under dagen. Jag gick till affären och köpte ett par extra citroner då två av dem jag köpte för några dagar sedan hade blivit dåliga... Men jag ville göra lemonade så det var mitt mission för dagen! Annars har jag betalat räkningar, pluggat (går en onlinekurs från Yale University i psykologi om välmående och glädje), pysslat med småsaker hemma och tittat på tv, haha. Ännu en lugn dag!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0