PLANDERINGSDAG

Hej hej hallå! Idag var det en liten annorlunda arbetsdag då vi hade planeringsdag. Vi var på ett hotell i Uppsala och gick igenom några saker med min enhet. Vi fick även en lätt frukost, väldigt god lunch och eftermiddagsfika. Vi hade en ganska lättsam agenda där det fanns utrymme att diskutera saker och ting utan tidspress. 
(null)

(null)

Efter dagen var jag iväg och letade födelsedagspresent till Moana som fyller år om ett par veckor. Hon älskar födelsedagar och verkar ha ganska stora förväntningar, hahaha... Så jag får väl försöka hitta några roliga presenter. Jag har redan sagt ifrån mig att baka en tårta som hennes mamma gör varje födelsedag för jag känner att jag inte riktigt har de kunskaperna! Framförallt eftersom det inte finns något recept, haha. Moana vill bli firad både på sin födelsedag (mitt i veckan) och även på helgen när hon, jag och Johanna troligtvis ska iväg på spa och en hotellnatt för att fira Moana. Så jag tänkte det var lika bra att börja titta nu. Jag hittade några småpresenter som går bra tillsammans iallafall! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0