GEKÅS/ULLARED

Halloj! Ja, vi kunde ju inte bo ca 50 minuter från Gekås utan att åka dit ju... Så det blev en resa dit! Vi kom fram runt halv elva, fick stå i kö i ca 15 minuter men sedan shoppade vi loss hela dagen! Jag blev 3600 kr fattigare, men fick med mig hem en hel del saker jag behövde och ville ha! Det blev faktiskt inget spontanköp tro det eller ej. Eller jo, en bodyspray och en deo spontanköpte jag, hahaha. Jag hade gjort en lista innan på vad jag ville köpa, det enda jag inte riktigt fick med mig var lite mer inredning att ställa på hyllorna hemma... Men annars så! Så jag känner mig väldigt nöjd. Det var en del folk där, men det skulle absolut kunna varit värre! Vi blev kvar till runt 19, sedan hade vi gått en mil inne i varuhuset och vi var väldigt trötta, haha. Men det var kul att åka dit och få med sig några nya saker hem! 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0