SISTA SEMESTERDAGARNA

Hej hej! Idag är det söndag och imorgon börjar jag jobba igen. Det känns kul att komma tillbaka till arbetet och kollegorna igen meeeen jag har haft det så bra på semestern så jag hade gärna fortsatt någon vecka till, haha! Det har ju inte varit någon större sommarvärme de senaste veckorna, det har mer varit höstväder med en hel del regn. Men, det har inte stoppat mig, Madde och Johanna från att gå ut och spela en himla masss Pokémon Go, haha! 

Men jag/vi har även varit hemma en hel del och tittat på serier och filmer, bakat bröd, haft en minikräftskiva med Lovisa och Angelica, åkt Eckerölinjen, spelat spel och ätit en massa god mat och druckit goda drinkar. Det har varit väldigt skönt att ta dagarna som de kom och framförallt att ha sovmorgon varje dag!
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0