SLUT PÅ RESAN

Hej! Ja, tillslut kom dagen då vi behövde lämna vårt hus i samhället Åsa och röra oss hem till Uppsala igen. Vi hade i stort sett packat ihop oss kvällen innan och behövde bara fixa med det sista samt städa huset. Men, det gick ju snabbt eftersom vi inte hade hunnit stöka till det, haha. Vi lämnade huset vid 10:20 och åkte ner till bageriet där vi åt den goda räksmörgåsen till brunch. Mums mums! Vi svängde även förbi Ica för att panta burkar och slänga glasflaskor innan vi satte GPS:en på Gränna, som vi åkte förbi på vägen ner och bestämde oss för att stanna till vid på vägen hem. Vi köpte polkagrisar (jag köpte bara en dock eftersom jag var där för någon månad sedan och köpte fler då, haha) och sedan åkte vi ca 15 minuter norrut till Brahehus ruin, som vi också såg på vägen ner men det var för sent för att kunna stanna till där då vi redan åkt förbi. Så vi stannade till där och kikade på ruinen som varit ett gammalt slott förut. Det var så fin utsikt över Vättern och Visingsö där! 
(null)

(null)

Sedan rullade vi vidare hemåt. Vi stannade till i Norrköping för att äta middag och körde sedan till Rimbo då Johanna hade sin arbetsbil hos sina föräldrar där. Den skulle in på service dagen efter, så hon sov kvar och jag körde ensam hem till Uppsala. Jag tror jag kom hem runt 21:30, så det blev verkligen en heldag på resande fot! Det var väldigt skönt att komma hem igen, men också liiiite tråkigt. Men som tur är så har jag semester i ett par veckor till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0