ÄNTLIGEN SEMESTER

Hörrni! Äntligen är det min tur att få gå på semester. Innan jag lämnade kontoret behöver jag såklart busa lite med kollegorna, som jag gjorde förra året. Då klippte jag ut en ful bild på mig och satte upp i deras kontorsrum, de sitter fortfarande uppe ett år senare så nu fick förra årets bild sällskap! Haha. Men satan i gatan vad skönt det är att äntligen ha semester! Som jag har längtat! :) Dagen till ära hade jag även en gul tröja, eftersom Sverige spelade kvartsfinal i OS mitt på dagen. Perfekt vid lunchtid så tittade på större delen av första halvlek, och hade andra halvlek på i bakgrunden när jag jobbade. Och de vann! Whohooo. En mycket bra dag!
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0