KATTVAKT OCH BILKÖP

Hej! 
I fredags kom Lovisa förbi mig för att lämna av sin katt Elsa hos mig då jag ska vara kattvakt medan hon är på semester, drygt 2,5 veckor. Så, när jag skriver detta har det gått fyra dagar och Elsa verkar ha anpassat sig helt och hållet nu! Hon var lite avvaktande de första två dagarna men nu har hennes personlighet börjat visas mer och hon tar för sig mer. Hon är så gosig! :) Det enda jobbiga är att jag inte kan ha fönster eller balkongdörren öppen, om jag inte har henne i kopppel typ haha. Det är inte superkul men jag kan iaf öppna fönstret i sovrummet och stänga dörren, så det är svalare där! 
(null)

Och så har jag några andra roliga nyheter. Jag har köpt en bil! I måndags plockade mamma och pappa upp mig på kontoret då jag hade hittat en bil jag ville kika på, men jag kan ju inte så mycket om bilar så pappa erbjöd sig att följa med och titta. Det känns superkul även om jag inte har hunnit köra så mycket, haha. Men igår efter jobbet blev det en liten sväng till vattnet och idag körde jag till kontoret. Jag tänker att jag får ut och köra lite mer under helgen iallafall! :) 
(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0