ÄNTLIGEN HELG!

Hej hej hallå! De senaste tre veckorna har det varit mycket jobb då vi har gjort första blocket av att byta nytt datasystem. Det har varit ganska stressande och vi är inte heeelt klara, men nu är det nära iaf! Så nu är det äntligen helg igen och jag ska sova ut och samla kraft igen. Men nästa vecka jobbar jag bara 2,5 dagar och sen blir det långhelg, woho! 

För övrigt köpte jag detta avlastningsbord på Facebook marketplace förra helgen. Så skönt att slippa skruva ihop själv, haha. Och det är både ekonomiskt och bra för miljön så win win win! Denna helg tänkte jag prova några olika sängar då jag vill köpa en större säng. Jag behöver även köpa taklampa till vardagsrummet och mitt sovrum men jag har inte riktigt hittat någon jag gillar ännu... Det är så svårt! Men jag kanske får försöka ta mig ut fysiskt i butiker för att kolla runt mer på lampor, jag har hittills bara kollat online. En sak i taget! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0