HELGMYS

Hej hej hallå! I lördags träffade jag Johanna BL ett par timmar på eftermiddagen. Vi var och provade olika sängar på Ikea och Mio, då jag vill köpa en ny, större säng! Jag tror jag har bestämt mig för en nu, meeeen det är så svårt att veta. Men jag får vänta med att beställa den till Moana har flyttat ut så jag kan ställa min nuvarande säng i gästrummet. Iallafall. Jag och Johanna hade en supermysig dag och vi åt jättegoda burgare på American steakhouse burger i Boländerna. Tips tips att äta där! Så glad att Linnéa tipsade mig om det. :) God mat och en stor lokal så det går bra att hålla avstånd! 
(null)

(null)

På söndagen blev det en städardag för mig. Moana var iväg mitt på dagen så jag passade på att storstäda lägenheten. Jag dammtorkade varenda litet hörn, haha. Det görs inte ofta, bara på större ytor. Jag funderade på att torka ur alla skåp också, men det fick räcka med utsidan bara denna gång. Så nu känns det verkligen rent och fräscht! Lite dammsugning och moppande på det så hade man fått sig en liten workout. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0