SOMMAR!

Hej hej hallå! Det var längesedan jag skrev något här nu. Nu är vi mitt i sommaren och om en vecka går jag äntligen på semester! Under juni var jag på Oscars student, jag och Johanna hade en liten sommarfest här hemma med vänner, jag har firat Emilia och Elin som fyller år, tagit årets första dopp, jag har firat midsommar, tagit en tur med Eckerölinjen och fått covid… Full rulle haha. Varken jag eller Johanna har haft covid tidigare (vad vi vet) så det var vår tur helt enkelt. Vi levde isolerade i en vecka i lägenheten när det var värmebölja, så det var mindre kul… Vi mådde ändå relativt bra så det var skönt. En dag när vi hade lite mer energi klippte Johanna mitt hår, haha. Nu är vi iallfall back on track och semestern är runt hörnet! 
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0